Tři nejlepší kámošky. Moderátorka a herečka Nikol, stylistka Kristýna a modelka Míša si založily blog. Každá má jiné zájmy, styl a působí v jiné oblasti, ale jedno mají společné... 
Lásku k módě.

tumblr_o0znrwe5QP1s9x50do1_500.jpg
tumblr_o0znrwe5QP1s9x50do4_500.jpg
tumblr_o0znrwe5QP1s9x50do2_500.jpg
tumblr_o0znrwe5QP1s9x50do6_500.jpg
tumblr_o0znrwe5QP1s9x50do7_500.gif

TRAIN HARD / BEST WEEKEND WORKOUTS AT HOME.

Nechcete se ráno přemlouvat, malovat, balit a zbytečně se někam plahočit do fitka v tý zimě? Baví vás raději cvičit doma? Daly jsme dohormady pár videí a rad, jak na to. 

Nebudete potřebovat ani žádné vybavení. Místo podložky vám bude bohatě stačit koberec, cvičte si klidně nahý, hudbu si pusťte na co nejvíc to jde a můžete začít. 


Tip než začnete:

Snídani klidně vynechte a cvičte na lačno, kopněte do sebe po ránu jen espresso. Nabudí vás to a budete hezky spalovat. Najíst se můžete potom.


FÁZE I. / SOBOTA


Základem každého cvičení je dobře se protáhnout, tak to nepodceňte.


image



Znáte by the way tuhle věcičku od TPTherapy.cz? My už se s ní setkaly a je to hotový zázrak na rozmasírování stuhlých a namožených svalů. Nejlepší chvíle na celým tréninku je, když si lehnete na roller a začnete přejíždět přes zádové svalstvo. Ideální hlavně pro lidi, co sedí celý den v kanceláři.

  • více informací o rolleru najdete ZDE! 
  • a jak s ním cvičit ZDE!


FÁZE II.


Co takhle ultra výkonej 15 min. trénink na zadek? Tenhle butt workout vás asi trochu odvaří, pokud netrénujete každý den, ale ze začátku to prostě bolí.


image


Takhle by vám to pro začátek mohlo stačit. Za půl hodinky máte hotovo. Komu ještě zbývají síly, může si dát cvíčo na horní polovinu těla v podobě planků.

  • Zkuste vydržet 30s a 30s rest. Takhle si dát dohromady 5 opakování.


FÁZE III. / NEDĚLE

image
image


Druhý den si dejte lehký výběh do parku cca 30 - 40 minut. Se střední tepovkou. Pokud u toho občas zvládnete prohodit pár slov s kamarádkou, je to akorát. 

Kardio a posilování by mělo být tak půl na půl, pokud chcete ubírat na váze. 


KEEP GOING! a nezapomeňte vše zdokumentovat na IG pod hashtagem #blogesvyzva, ať vás máme pod dozorem.

Vaše BR*

ZDRAVÉ OBJEVY TÝDNE!