Tři nejlepší kámošky. Moderátorka a herečka Nikol, stylistka Kristýna a modelka Míša si založily blog. Každá má jiné zájmy, styl a působí v jiné oblasti, ale jedno mají společné... 
Lásku k módě.

RUN, BABY, RUN!

image


Nejefektivnější sportovní aktivita na hubnutí je běh. To si uvědomujeme i my a je v podstatě nezbytnou součástí naší bloges výzvy. 

I když Týna běhání bytostně nenávidí a v tréninkovém plánu ho má nařízený 2x- 3x týdně, na 30 - 40 minut! Bomba fakt. Nikol je na tom o něco líp a po havárii s padákem loni v létě se k němu s láskou pomalu zase vrací. Míša je známý maratonec, té běhání nevadí ani trochu, takže jí můžeme jen závidět. 


Pro ty, co jsou na tom s běháním podobně jako Týna, tu máme pár psychologických, motivačních a nakopávacích tipů, jak se k běhání donutit a skoro se něj i těšit!


image


Jaký je náš běhací rituál?


1 / Hned na začátku je dobrý si udělat dopředu týdenný plán, abyste se na to mohli psychicky připravit a věděli, že zítra je den D.

2 / Nejlepší je jít si zaběhat hned po ránu. Nastartuje vás to na celý den a hlavně se večer už nemusíte přemlouvat.

3 / V týhle zimě běháme nejradši v teple na páse. Momentálně je to na Andělu v Holmes Place, kde kupodivu po ránu není moc lidí, takže je tam klídeček a ještě se můžete po běhání naložit na pár minut do vířivky. Týna to zkusila i v 10 cm sněhu na Ladronce, ale je to trochu o zánět močáku. :)

4 / Udělejte si běhací playlist. Nás na běhání baví nové album od taneční dvojice Sigma, která vydala nedávno nové album. 


image


Nebo si ve Spotify appce zvolte Running program, který vám změří tempo a podle toho vám zvolí i songy v daném BPM (beats per minute). Tracky se hlavně mezi sebou vzájemně prolínají, takže nedojde k tomu, že by vám přestala hrát hudba. To je co?


5 /  Naše nejoblíbenější část před během je dát si nakopávač. 


image


Zjistily jsme že L-Carnitiny jsou úplně k ničemu, potíte se po nich sice jako prase ještě hodinu po tréninku, ale v zásadě namají žádný jiný efekt na vaše tělo. 

Jsme v procesu zkoušení kapslí Thermix od Fit-Pro, které obsahují vysoce koncentrovanou dávku kofeinu, který se získává jako extrakt z guarany a výtažek z Yerba mate. Obsahuje i další účinné látky, jako je chrom, taurin, zázvor, kajenský pepř!!! ThermX podporuje i funkci štítně žlázy, která hodně ovliňuje naší váhu. 

Musíme říct, že i po dvou hodinách tréninku, ta jedna tabletka ještě pořád šlape. Vypadá to, že kafe za celej den nebude potřeba. Hlavně nebrat po 16:00 hodině, jinak neusnete ani náhodou.


image


POZOR! Pokud si chcete vyzkoušet nějaké produkty od FIT-PRO, můžete využívat naší 15% slevu, která platí na všechny produkty na e-shopu! Stačí zadat kód BLOGESVYZVA.


Makejte s náma a nezapomeňte vše zdokumentovat na IG pod hashtagem #blogesvyzva.


Vaše BR*

JUST BE GLUTEN FREE

RANNÍ NAKOPÁVAČE!