Tři nejlepší kámošky. Moderátorka a herečka Nikol, stylistka Kristýna a modelka Míša si založily blog. Každá má jiné zájmy, styl a působí v jiné oblasti, ale jedno mají společné... 
Lásku k módě.

PHYSICALLY FIT!

Běžte se nejdřív vyfotit ve spodním prádle před zrcadlo a pak se vraťte, oka?;) Ať máte důkaz, že se vaše tělo opravdu mění. Na váhu zapomeňte. Záleží spíš na tom, jak vám mizí centimetry kolem boků a ostatních částí těla.

Takže začneme!

Možná jste jedna z těch, co potřebuje menší motivaci k tomu, aby zhubla nějaký to kilo. Tak si jí dáme společně. Dny se krátí, proto zas tolik nevadí a dost se to i nabízí, trávit den ve fitku nebo joggovat nabalená někde v parku. V létě to moc nejde! Nebo nám určitě ne. Sáhneme si do svědomí. To byly samý fesťáky, párty, picknicky, brunche, afterparty, prasárničky, koktejly. Aha! Takže teď je ideální doba začít!

ALE! 70% úspěchu tvoří jídlo! To už máme potvrzený i z vlastní zkušenosti. A zbytek je fitko. Takže hezky pěkně pomalu hubnete a svaly se objeví, i kdyby jste nechtěli.

Zdravě jíst = hubnete

Posilovat = tvarujete

image

Máme tu pár tipů ultra zdravého, osobně vyzkoušeného vegetariánského jídelníčku! Z masa umí vařit každej a beztak je to plný hormonů a krutosti. Bleh!

SNÍDANĚ

  • rozmixujte si vločky se soyovým mlíkem, mraženýma malinama, mátou a banánem, přidejte maličko medu! Pro ty, co rádi experimentují, zkuste Chia semínka nebo Acai. Ideální snídaně, kterou si můžete připravit večer a na ráno máte vše ready.

image

SVAČINA

  • dva plátky žitného chleba namažte lučinou, na to listy špenátu a avokádo. Osolit, opepřit, maličko pokapat olivovým olejem a balzamicem. Nejlepší sváča ever.

image

OBĚD

  • S obědem nešetřete. Dodá vám energii na zbytek dne. Je potřeba po ránu doplnit všechny složky - bílkoviny, sacharidy a zdravé tuky. Nejlepší a nejzdravější přílohou k obědu je Quinoa. 70 g quinoi dejte vařit na 15 minut a k tomu si orestujte 300 g zeleniny (brokolice, cuketa, červená cibule, dýně hokaido, žampióny). 100 g uzeného tofu. Přidejte česnek, čili, sůl a pepř. Done!

image

2. SVAČINA

  • Pokud máte chuť na něco sladkého. Zamíchejte půlku nízkotučného tvarohu s ovocem a medem a přidejte hrst mandlí.
  • Nebo zkuste vegetariánské pomazánky, které prodávají v DMku (z červené řepy, bilinková, shitake…). Namažte si jí na 3 knackebroty a ozdobte rajčaty a okurkou.

VEČEŘE

  • K večeři je idální si udělat směs zeleniny (250 g) a nějakou bílkovinu k tomu. Tofu nebo tempeh.
  • Smíchejte sálát s avokádem, rajčatama, klíčkama, okurkou…Orestujte tofu, slunečnicový semínka a hrst cizrny, osolte a pridejte k salátu. Zakapejte olivovým olejem. Ou jé.image

TIPY NA ZÁVĚR

  • pijte hodně vody
  • jezte každý tři hodiny a mějte u sebe vždy něco k jídlu.
  • nevynechávejte cvíčo a po každém cvičení si dejte rychlý cukry - ideálně banán.
  • zkuste zajít prozkoumat potraviny v Countrylifu, Biopointu neno DMku. 
  • pokud rádi pečete, zkuste fitness koláče. Recepty najdete na : https://m.facebook.com/profile.php?id=234522260012580&__user=1712726817

image